- Az INSPIO-nál végigvezetünk téged a megrendelés teljes menetén és tájékoztatunk annak aktuális állapotáról. A megrendelés állapotát bármikor megtudhatod – elég hozzá a link, amit megtalálsz a visszaigazoló emailben a megrendelés leadása után.
- Ha sérült táblát kaptál, kérjük, küldj el nekünk két képet: 1. képet a sérült termékről és 2. képet a csomagon található címkéről az info@inspio.hu email címre.
- Cserébe elkészítünk és elküldünk egy új táblát neked. A sérült táblát nem kell visszaküldened.
- Ha sérült textil falmatricát kaptál, kérjük, küldj nekünk képet a sérült termékről az info@inspio.hu email címre.
- Amennyiben a textil falmatrica szállítás közben összegyűrődött, tapasztalataink alapján az ilyen falmatrica felragasztás után teljesen kiegyenesedik, és a gyűrődés nem lesz látható rajta.
- Ha sérült vinyl falmatricát kaptál, kérjük, küldj nekünk képet a sérült termékről az info@inspio.hu email címre.
- A vinyl falmatricák az üzleti feltételek szerint személyre szabott árucikknek számítanak. Ebből kifolyólag a matrica nem küldhető vissza.
- A textil falmatricákat az alábbi címre küldheted vissza: INSPIO s.r.o., Kapitána Nálepku 19, Trebišov 07501. A termék és megrendelés beazonosításának érdekében szükséges kitölteni a reklamációs űrlapot. A következő lépésekről értesíteni fogunk, amint megkaptuk a terméket.
- Vásárlóink elégedettsége fontos számunkra, ezért minél hamarabb lépj velünk kapcsolatba az info@inspio.hu email címen.
- Vásárlóink elégedettsége fontos számunkra, ezért minél hamarabb lépj velünk kapcsolatba az info@inspio.hu email címen.