• Tételek listája

Általános Szerződési Feltételek

A vásárló a rendelési űrlap kitöltése és a rendelés elküldése által rendeli meg az árut az interneten keresztül. A vásárló köteles kitölteni az összes kötelező adatot, amelyek a rendelés helyes és gyors elintézése érdekében szükségesek.

Az eladónak elküldött rendelést javaslatnak tekintjük, amikor a vásárló még törölheti ezt a megrendelést. Amennyiben a rendelést a létrejöttétől 24 órán belül nem törli e-mailen vagy telefonon keresztül, a megrendelést kötelező fizetéssel járó rendelésnek tekintjük, amennyiben a vásárló a BANKI ÁTUTALÁS fizetési módszert választotta, elkötelezi magát, hogy az e-mail által kézbesített előzetes számlát az áru megrendeléstől számolt 7 napon belül fedezi. Amennyiben az UTÁNVÉTES fizetési módszert választotta és a rendelést igazolta, elkötelezi magát arra, hogy az árut a GLS kézbesítéséről való értesítésének megérkezésétől kezdve a lehető legrövidebb időn belül átveszi és helyben kifizeti, amennyiben utánvétes.

Kereskedelmi törvénykönyv

A Szlovák Köztársaság Tk. 513/1991 sz. törvénye, 1991 november 5. Kereskedelmi törvénykönyv. Érvényesség: 1991.12.18-tól. Hatályosság: 2009.01.01-től.

I Rész AZ ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS

A vásárló kötelességei

§ 447

A vásárló köteles megtéríteni az áru vételárát és átvenni a kézbesített árut a szerződéssel való összhangban.

§ 449

Amennyiben a vételár az áru vagy az iratok kézbesítésénél fizetendő, a vásárló köteles a vételárat a kézbesítés helyén téríteni.

XIII Rész Szállítási szerződés
§ 607

(1) A szállítónak jár a szerződésben feltüntetett jutalom, amennyiben ez nem volt a megállapodásban, akkor a szerződés idejében a hasonló szállításért megszokott jutalom érinti. Ezenkívül a szállítónak joga van a kötelezettségeinek teljesítésétére célszerűen használt kiadások térítésére.

(3) A megbízó köteles a szállító jutalmát és annak kiadásait téríteni felesleges halasztás nélkül azután, amint a szállító bebiztosította a kézbesítést a kézbesítők vagy szállítók közti szükséges szerződések kötésével.

2. KI KICSODA

A „vásárló” alatt az elektronikus kereskedésben azt a fizikai személyt értjük, amely a fogyasztói szerződés kötése és teljesítése ideje alatt nem az üzleti tevékenységének, alkalmazásának, rendeltetésének tárgyával kapcsolatosan cselekszik.

Az „eladó” alatt az INSPIO s.r.o. céget értjük, címe: Klincová 35, Bratislava-Ružinov, Szlovák Köztásaság Adószám: 51869535, Közösségi adószám: 2120814740.

A Tk. 114/2007 sz. tövényének értelmében a szerződéstől való elállás céljából fogyasztóként azt a fizikai személyt értjük, amely a fogyasztói szerződés kötése és teljesítése ideje alatt nem az üzleti tevékenységének, alkalmazásának, rendeltetésének tárgyával kapcsolatosan cselekszik.

SZÁMLÁZÁSI ADATOK:

INSPIO s.r.o.
Klincová 35
82108 Bratislava-Ružinov
Slovenská Republika
Adószám: 51869535
Közösségi adószám: 2120814740
Tel.: +421 948 700 778
E-mail: info@inspio.hu
Bank: Tatra Banka

3. A KÉZBESÍTÉS FELTÉTELEI

Az árut a rendeléstől számított 30 napon belüli kézbesítésére kötelezzük el magunkat, általában azonban az árut 48 órán belül továbbítjuk. Az áruval együtt a csomagban a számlát is küldjük, amely egyben szállítási jegyzékként is szolgál. Amennyiben a rendelés egy része nincs raktáron, közös megegyezés alapján elküldhetjük önnek az árut részekben, miközben a szállítási díj az eladót terheli.
Postaköltség:

GLS futár – INGYENES
UTÁNVÉT – 500 forint

Fizetési mód:

Utánvétel (a csomag átvételénél kell fizetni).
A GOPAY fizetőkapun keresztül történő bankkártyás fizetés.
Azok a küldemények, amelyek átvétel hiányában kerülnek vissza az eladóhoz, csak a vásárló kérésére lesznek újraküldve, azonban ebben az esetben az ismételt szállítással járó költségek fele a vásárlót terheli. Amennyiben az UTÁNVÉTES csomag kerül átvétel hiányában vissza az eladóhoz, fenntartjuk a jogot arra, hogy elutasítsuk eme vásárló minden ezt követő utánvétes rendelését, csak az előre kifizetett rendeléseket fogadjuk el.

4. HOGYAN FIZESSEN

A rendelés végrehajtása után rendelését megerősítő e-mailt kap tőlünk. A számlát az áruval együtt küldjük.

Minden feltüntetett ár tartalmazza a 20 % ÁFA-t.

Magyarország területén belül ezeket a fizetési módszereket kínáljuk:

UTÁNVÉTEL
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

5. JÓTÁLLÁS ÉS REKLAMÁCIÓ

Minden értékesített termékre az átvételtől számított 24 hónapig tartó garanciát nyújtunk. A termék mechanikus sérülése, vagy a vásárló által rossz körülmények közti tárolással okozott sérülés esetében a jótállás megszűnik. A kárért való felelősség az áru szállítótól való átvételének pillanatában hárul a vásárlóra. A termék átvétele során felfedezett hibákért csak abban az esetben felelős az eladó, amennyiben nem a vásárló okozta őket. A vásárló a szállítótól való átvétel során köteles az árut leellenőrizni, károsodás esetén nem átvenni. A rendeléssel kapcsolatos hibákról, mint a hiányzó áru, a termék rossz színe vagy mérete feltétlenül szükséges a lehető leghamarabb értesíteni az eladót, hogy a hiba gyorsan orvosolható legyen.

A jótállás alól kizárva vannak azok a hibák is, amelyek természeti csapás által jöttek létre. A jótállás a termék vagy annak egy része mindennapi használat által keletkezett kopására sem érvényes.
A termék rövidebb élettartamát tehát nem tekinthetjük hibának, így nem is reklamálható.

Reklamálni csak azt az árut lehet, amely az eladónál volt megvásárolva és a vásárló birtokában áll.

A vásárlónak abban az esetben áll jogában a hibák eltávolítását kérni, amennyiben ez lehetséges, illetve kérhet méltó árengedményt az áru vételárából vagy kérheti az áru cseréjét ugyanolyan darabra. (Amennyiben a rendelés hiányos, hiányzik egy betű vagy a rendelés más része, az eladó haladéktalanul orvosolja ezt a hibát). Abban az esetben, hogy a jótállásban levő termék hibáját nem lehetséges eltávolítani (a termék rossz színben vagy méretben), a vásárló jogában áll a hibás termék helyett újat kérni, vagy a vételár visszatértését igényelni. A vásárló nem jogosult a termék cseréjét kérni, amennyiben az általa előzetesen megrendelt termék elérhető. (Például a képen levő motívum, vagy a matrica motívumának, színének vagy a sablon méretének hirtelen megváltoztatása).

A reklamáció esetében a vásárló köteles a terméket az eladó címére kézbesíteni: INSPIO s.r.o., Kapitána Nálepku 19, Trebišov 07501. Az eladó igazolja a reklamáció átvételét és a vásárlónak hozzáillő módon kiadja a reklamáció értékesítéséről szóló igazolást. Amennyiben az igazolást nem lehet rögtön kézbesíteni, felesleges halasztás nélkül szükséges kézbesíteni, legkésőbb azonban a reklamáció elintézéséről szóló okirattal együtt. Az áru, írásos reklamáció és a számla másolatának átvétele után a eladó köteles a reklamáció érvényesítésétől számított 30 napon belül írásban értesíteni a vásárlót a reklamáció eredményéről. Az űrlapot ITT találja Reklamációs űrlap

6. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

Figyelmeztetés: A T.t. 102/2014 sz. törvény 7 §, 6. bekezdése c) pontjára való tekintettel nem lehetséges olyan árut visszaadni, amely a fogyasztó személyes igényei szerint készült. Webáruházunkban személyre szabott termékeket lehet megvásárolni. Ennek a törvények az érvényében a fogyasztó az ilyen termék esetében NEM jogosult a szerződéstől való elállásra.

Elállási jog
A Vásárló 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szolgáltatóval megkötött szerződéstől.

7. SZEMÉLYES ADATOK ÉS VÉDELMÜK

A személyes adatok védelme

A személyes adatokat a Tt. 18/2018 sz., a személyes adatokról szóló, többször módosított törvényével való összhangban dolgozzuk fel. Az üzemeltető nem adja tovább a vásárló személyes adatait harmadik személynek, a kiválasztott szállító szolgálaton kívül, amely a termék vagy szolgálat kézbesítéséről gondoskodik, illetve az állami szerv számára ellenőrzés esetében, esteleg a közvetítőnek a Tt. 18/2018 sz. törvény szerint kötött szerződés alapján.
Az üzemeltető köteles a személyes adatokat jogosulatlan személyek elől alkalmas technikai és szervezési intézkedésekkel bebiztosítani. Egyben az üzemeltető összes alkalmazottja köteles a személyes adatokkal kapcsolatos titoktartást betartani. Az érintett személy jogait a Tt. 18/2018 a személyesadatok védelméről szóló, többször módosított törvény 19 §-ával összhangban, konkrétan:
Az információkra való jog, amely ezzel a tartalommal és az üzleti feltételekkel teljesül,
az érintett személy személyes adatokhoz való hozzáférés igénylésére való jog – a Törvény 21 §-a
…az ön azon jogán épül, mely szerint követelheti az információkat azzal kapcsolatban, hogyan és milyen rendeltetéssel használjuk fel adatait, miközben ezt a kérését e-mailünkre címezheti.
…a személyes adatainak javításával járó jog – a Törvény 22 §-a lehetővé teszi Önnek a személyes adatok javítását, amennyiben nem aktuálisak,
…a személyes adatainak törlésével járó jog – a Törvény 22 §-át abban az esetben használja ki, amikor nem kívánja, hogy az üzemeltető továbbra is feldolgozza személyes adatait,
…a személyes adatai feldolgozásának korlátozásával járó jog – a Törvény 24 §-t akkor veheti igénybe, amennyiben úgy véli, személyes adatai a törvénynek ellentmondó módon voltak feldolgozva,
…az ön joga kifogásolni személyes adatainak feldolgozását – a Törvény 27 §-a,
…a személyes adatok átvihetősége,
…a személyes adatokkal kapcsolatos felügyeleti hatóságoknak címzett eljárás indításával járó jog

5. Az üzemeltető a vásárlótól a következő személyes adatokat kapja meg: tudományos fokozat, keresztnév, vezetéknév, cím, számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím, amelyek rendelése helyes feldolgozása céljából szükségesek. Ezen személyes adatokat 10 évig archiváljuk. A személyes adatok feldolgozása a rendelés elintézése érdekében történik, számlák kiállítása, raktári (szállítási) jegyzék kiállítása, a szállítás valamit a könyvelés lebonyolítása, a rendelésről való igazolás és a rendelés állapotáról szóló sms elküldése érdekében.

7. Ezek a weboldalak feljegyzik az ön IP címét és olyan információkat, mint például mennyi időt tölt ezen oldalak megtekintésével és milyen weboldalakról érkezik hozzánk. A sütik olyan szöveges fájlok, melyeket a számítógépe tárol és többek között a weboldal látogatottságát mérik és a weboldalat ezen információkhoz igazítják, aminek köszönhetően minőségi szolgálatot tudunk biztosítani. Emiatt véljük úgy, hogy ezek a fájlok érdekünket szolgálják. Egyes sütik harmadik személy fájljai, mint például a Youtube, Google stb.
8. A sütiket bármikor törlheti vagy a gyűjtésüket beállíthatja internetes böngészője beállításaiban. Amennyiben szeretné elutasítani a sütiket, állítsa be internetes böngészőjében.

FIGYELMEZTETÉS:

9. Ha a vásárló hozzájárult a személyes adatok feldolgozásához a weboldalon reklám céljából, akkor belegyezett abba, hogy e-mailen keresztül a megadott e-mail címre üzeneteket kapjon.

10. Osobné údaje pre e-mailové marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa sú poskytnuté na dobu piatich rokov. Tieto osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám.

11. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.

12. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov v e-shope na účely SMS marketingu súhlasil so zasielaním SMS správ na kontaktné telefónne číslo.

13. Osobné údaje pre SMS marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, telefónne číslo sú poskytnuté na dobu piatich rokov.

14. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.


8. NA KONIEC

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito podmienkami predaja a že s nimi súhlasí.

Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/…orov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.