• Tételek listája
FIGYELEM!!! 2020. október 23. (péntek) – munkaszüneti nap. Ennek megfelelően október 22-én (csütörtökön) feladott belföldi küldemények október 26-án (hétfőn) kerülnek kiszállításra. A többi napokon a szállítás és a gyártás a megszokott módon, zavartalanul működik. Szájmaszk és kesztyű elengedhetetlen számunkra! :-)

Általános Szerződési Feltételek

A vásárló a rendelési űrlap kitöltése és a rendelés elküldése által rendeli meg az árut az interneten keresztül. A vásárló köteles kitölteni az összes kötelező adatot, amelyek a rendelés helyes és gyors elintézése érdekében szükségesek.

Az eladónak elküldött rendelést javaslatnak tekintjük, amikor is a vásárló még törölheti ezt a megrendelést. Amennyiben a rendelést a létrejöttétől 24 órán belül nem törli e-mailen vagy telefonon keresztül, a megrendelést kötelező fizetéssel járó rendelésnek tekintjük, amennyiben a vásárló a BANKI ÁTUTALÁS fizetési módszert választotta, elkötelezi magát, hogy az e-mail által kézbesített előzetes számlát az áru megrendeléstől számolt 7 napon belül fedezi. Amennyiben az UTÁNVÉTES fizetési módszert választotta és a rendelést igazolta, elkötelezi magát arra, hogy az árut a GLS kézbesítéséről való értesítésének megérkezésétől kezdve a lehető legrövidebb időn belül átveszi és helyben kifizeti, amennyiben utánvételes.

Kereskedelmi törvénykönyv

A Szlovák Köztársaság Tk. 513/1991 sz. törvénye, 1991 november 5. Kereskedelmi törvénykönyv. Érvényesség: 1991.12.18-tól. Hatályosság: 2009.01.01-től.

I RÉSZ Az adásvételi szerződés

A vásárló kötelességei

§ 447

A vásárló köteles megtéríteni az áru vételárát és átvenni a kézbesített árut a szerződéssel való összhangban.

§ 449

Amennyiben a vételár az áru vagy az iratok kézbesítésénél fizetendő, a vásárló köteles a vételárat a kézbesítés helyén téríteni.

XIII RÉSZ Szállítási szerződés

§ 607

(1) A szállítónak jár a szerződésben feltüntetett jutalom, amennyiben ez nem volt a megállapodásban, akkor a szerződés idejében a hasonló szállításért megszokott jutalom érinti. Ezenkívül a szállítónak joga van a kötelezettségeinek teljesítésétére célszerűen használt kiadások térítésére.

(3) A megbízó köteles a szállító jutalmát és annak kiadásait téríteni felesleges halasztás nélkül azután, amint a szállító bebiztosította a kézbesítést a kézbesítők vagy szállítók közti szükséges szerződések kötésével.


2. KI KICSODA

A „vásárló” alatt az elektronikus kereskedésben azt a fizikai személyt értjük, amely a fogyasztói szerződés kötése és teljesítése ideje alatt nem az üzleti tevékenységének, alkalmazásának, rendeltetésének tárgyával kapcsolatosan cselekszik.

Az „eladó” alatt az INSPIO s.r.o. céget értjük, címe: Klincová 35, Bratislava-Ružinov, Szlovák Köztásaság Adószám: 51869535, Közösségi adószám: SK2120814740.

A Tk. 114/2007 sz. törvényének értelmében a szerződéstől való elállás céljából fogyasztóként azt a fizikai személyt értjük, amely a fogyasztói szerződés kötése és teljesítése ideje alatt nem az üzleti tevékenységének, alkalmazásának, rendeltetésének tárgyával kapcsolatosan cselekszik.

SZÁMLÁZÁSI ADATOK:

INSPIO s.r.o.
Klincová 35
82108 Bratislava-Ružinov
Slovenská Republika
Adószám: 51869535
Közösségi adószám: SK2120814740
Tel.: +421 948 700 778
E-mail: info@inspio.hu
Bank: Tatra Banka


3. A KÉZBESÍTÉS FELTÉTELEI

A táblákat a rendelés végbemenetelétől számított 48 órán belül, a többi terméket 8 munkanapon belül postázzuk. Az áruval együtt a csomagban a számlát is küldjük, amely egyben szállítási jegyzékként is szolgál. Amennyiben a rendelés egy része nincs raktáron, közös megegyezés alapján elküldhetjük önnek az árut részekben. A termék részekben való postázása során a szállítási díj az eladót terheli.

Postaköltség:

  • A küldeményt 5500Ft alatt GLS futárral 1100Ft-ért kézbesítjük
  • A küldeményt 5500Ft felett GLS futárral INGYEN kézbesítjük

Fizetési mód:

  • Utánvétel (a csomag átvételénél kell fizetni).
  • Előreutalás bankszámlára.
  • STRIPE fizetőkapun keresztül történő bankkártyás fizetés.

Azok a küldemények, amelyek átvétel hiányában kerülnek vissza az eladóhoz, csak a vásárló kérésére lesznek újra küldve, azonban ebben az esetben az ismételt szállítással járó költségek fele a vásárlót terheli. Amennyiben az UTÁNVÉTES csomag kerül átvétel hiányában vissza az eladóhoz, fenntartjuk a jogot arra, hogy elutasítsuk eme vásárló minden ezt követő utánvételes rendelését, csak az előre kifizetett rendeléseket fogadjuk el.


4. HOGYAN FIZESSEN

A rendelés végbemenetele után egy megerősítő e-mailt kap tőlünk a fizetéshez szükséges információkkal. Amennyiben az előreutalással történő fizetést választotta, kövesse azokat a számlán található információkat, melyeket a rendelés után kézbesítettünk Önnek. A számlát az áruval együtt kézbesítjük.

Minden feltüntetett ár tartalmazza a 20 % ÁFA-t.

Magyarország területén belül ezeket a fizetési módszereket kínáljuk:

  • UTÁNVÉTEL
  • ELŐREUTALÁS
  • BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

5. JÓTÁLLÁS ÉS REKLAMÁCIÓ

Minden értékesített termékre az átvételtől számított 24 hónapig tartó garanciát nyújtunk. A termék mechanikus sérülése, vagy a vásárló által rossz körülmények közti tárolással okozott sérülés esetében a jótállás megszűnik. A kárért való felelősség az áru szállítótól való átvételének pillanatában hárul a vásárlóra. A termék átvétele során felfedezett hibákért csak abban az esetben felelős az eladó, amennyiben nem a vásárló okozta őket. A vásárló a szállítótól való átvétel során köteles az árut leellenőrizni, károsodás esetén nem átvenni. A rendeléssel kapcsolatos hibákról, mint a hiányzó áru, a termék rossz színe vagy mérete esetén feltétlenül szükséges a lehető leghamarabb értesíteni az eladót, hogy a hiba gyorsan orvosolható legyen.

A jótállás alól kizárva vannak azok a hibák is, amelyek természeti csapás által jöttek létre. A jótállás a termék vagy annak egy része mindennapi használat által keletkezett kopására sem érvényes.
A termék rövidebb élettartamát tehát nem tekinthetjük hibának, így nem is reklamálható.

Reklamálni csak azt az árut lehet, amely az eladónál volt megvásárolva és a vásárló birtokában áll.

A vásárlónak abban az esetben áll jogában a hibák eltávolítását kérni, amennyiben ez lehetséges, illetve kérhet méltó árengedményt az áru vételárából vagy kérheti az áru cseréjét ugyanolyan darabra. (Amennyiben a rendelés hiányos, hiányzik egy betű vagy a rendelés más része, az eladó haladéktalanul orvosolja ezt a hibát). Abban az esetben, hogy a jótállásban levő termék hibáját nem lehetséges eltávolítani (termék rossz színben vagy méretben), a vásárló jogában áll a hibás termék helyett újat kérni, vagy a vételár visszatértését igényelni. A vásárló nem jogosult a termék cseréjét kérni, amennyiben az általa előzetesen megrendelt termék elérhető. (Például a képen levő motívum, vagy a matrica motívumának, színének vagy a sablon méretének hirtelen megváltoztatása).

Reklamáció esetében a vásárló köteles a terméket az eladó címére kézbesíteni: INSPIO s.r.o., Kapitána Nálepku 19, Trebišov 07501. Az eladó igazolja a reklamáció átvételét és a vásárlónak hozzáillő módon kiadja a reklamáció értékesítéséről szóló igazolást. Amennyiben az igazolást nem lehet rögtön kézbesíteni, felesleges halasztás nélkül szükséges kézbesíteni, legkésőbb azonban a reklamáció elintézéséről szóló okirattal együtt. Az áru, írásos reklamáció és a számla másolatának átvétele után a eladó köteles a reklamáció érvényesítésétől számított 30 napon belül írásban értesíteni a vásárlót a reklamáció eredményéről. A reklamációs űrlapot ITT találja meg.


6. A SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

Figyelmeztetés: A T.t. 102/2014 sz. törvény 7 §, 6. bekezdése c) pontjára való tekintettel nem lehetséges olyan árut visszaadni, amely a fogyasztó személyes igényei szerint készült. Webáruházunkban személyre szabott termékeket lehet megvásárolni. Ennek a törvények az érvényében a fogyasztó az ilyen termék esetében NEM jogosult a szerződéstől való elálláshoz.

A fogyasztónak jogában áll a szerződéstől 14 napig indoklás nélkül elállni.

  • Azon termékeknél, melyeknél nem választotta ki a színt, amelyben az árut elő kell állítanunk.
  • Azon termékeknél, melyeknél nem választotta ki a méretet, amelyben az árut elő kell állítanunk.
  • Azon termékeknél, melyeknél nem választotta ki az aláírást, valamint a megszólítást a dekorációknál.

A fogyasztónak jogában áll gyakorolni az elálláshoz való jogát az eladónál levél formájában, vagy más adathordozón keresztül, például e-mailben.

A terméknek olyan állapotban kell lennie, amilyenben az a vásárlóhoz való megérkezéskor volt. A termék nem lehet használt, felragasztott és nem hiányozhat róla a védőfólia sem. A fent említett reklamációra vonatkozó feltételek betartása mellett a pénzösszeget átutaljuk az Ön bankszámlájára a szerződéstől való elállás napjától számított 14 napon belül. Azon termék, amely utánvét formájában lett kézbesítve cégünk címére, nem kerül átvételre.

A szerződéstől való elállás során az áruvisszaküldés költségei a fogyasztót terhelik. A szerződéstől való elállás esetén a vásárló köteles (amennyiben a terméket megkapta) postázni a terméket az eladó címére:INSPIO s.r.o., Kapitána Nálepku 19, Trebišov 07501.

Figyelmeztetés:

A Tk. 102/2014 sz. törvény 7§-ának 6. bekezdésének c) törvénye értelmében a személyes kérésre legyártott terméket nem lehet visszaküldeni. Webshopunkban olyan termékeket lehet vásárolni, melyeknek a színét, színkombinációját vagy a méreteit a fogyasztó maga választja ki. A törvény ezen értelmében a fogyasztónak az ilyen termékeknél NINCS jogosultsága a szerződéstől elállni. Ezért arra kérjük a tisztelt vásárlókat, hogy az ilyen termékek esetében ne álljanak el a szerződéstől, mivel az árut visszaküldjük és kérni fogjuk a postaköltség megtérítését. Amennyiben az ilyen termék nem kerül átvételre a vásárló köteles lesz a termék árának 100%-át+a postaköltséget, valamint a visszaküldés postaköltségét+ a termék újraküldésének postaköltségét megtéríteni, mindezt bankszámlára való előreutalással. A távolból megkötött szerződéstől való elállás űrlapját ITT találhatja:


7. SZEMÉLYES ADATOK ÉS VÉDELMÜK

A személyes adatok védelme

  1. A személyes adatokat a Tt. 18/2018 sz., a személyes adatokról szóló, többször módosított törvényével való összhangban dolgozzuk fel.
  2. Az üzemeltető nem adja tovább a vásárló személyes adatait harmadik személynek, a kiválasztott szállító szolgálaton kívül, amely a termék vagy szolgálat kézbesítését biztosítja, illetve az állami szerv számára ellenőrzés esetében, esteleg a közvetítőnek a Tt. 18/2018 sz. törvény szerint kötött szerződés alapján.
  3. Az üzemeltető köteles a személyes adatokat jogosulatlan személyek elől alkalmas technikai és szervezési intézkedésekkel bebiztosítani. Egyben az üzemeltető összes alkalmazottja köteles a személyes adatokkal kapcsolatos titoktartást betartani.
  4. Az érintett személy jogait a Tt. 18/2018 a személyes adatok védelméről szóló törvény 19 § és ezen törvénnyel összhangban lévő módosítások határozzák meg:
  • az információkra való jog, amely ezzel a tartalommal és az üzleti feltételekkel teljesül,
  • az információkra való jog, amely ezzel a tartalommal és az üzleti feltételekkel teljesül,

…az ön azon jogán épül, mely szerint követelheti az információkat azzal kapcsolatban, hogyan és milyen rendeltetéssel használjuk fel adatait, miközben ezt a kérését e-mailünkre címezheti.
…a személyes adatainak javításával járó jog – a Törvény 22 §-a lehetővé teszi Önnek a személyes adatok javítását, amennyiben nem aktuálisak,
…a személyes adatainak törlésével járó jog – a Törvény 23 §-át abban az esetben használja ki, amikor nem kívánja, hogy az üzemeltető továbbra is feldolgozza személyes adatait,
…a személyes adatai feldolgozásának korlátozásával járó jog – a Törvény 24 §-t akkor veheti igénybe, amennyiben úgy véli, személyes adatai a törvénynek ellentmondó módon voltak feldolgozva,
…a személyes adatok feldolgozásának kifogásolásához való jog – a Törvény 27 §-a,
…a személyes adatok átvihetősége,
…a személyes adatokkal kapcsolatos felügyeleti hatóságoknak címzett eljárás indításával járó jog

5. Az üzemeltető a vásárlótól a következő személyes adatokat kapja meg: tudományos fokozat, keresztnév, vezetéknév, cím, számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím, amelyek rendelése helyes feldolgozása céljából szükségesek. Ezen személyes adatokat 10 évig archiváljuk. A személyes adatok feldolgozása a rendelés elintézése érdekében történik, számlák kiállítása, raktári (szállítási) jegyzék kiállítása, a szállítás valamit a könyvelés lebonyolítása, a rendelésről való igazolás és a rendelés állapotáról szóló sms elküldése érdekében.

7. Ezek a weboldalak feljegyzik az ön IP címét és olyan információkat, mint például mennyi időt tölt ezen oldalak megtekintésével és milyen weboldalakról érkezik hozzánk. A sütik olyan szöveges fájlok, melyeket a számítógépe tárol és többek között a weboldal látogatottságát mérik és a weboldalat ezen információkhoz igazítják, aminek köszönhetően minőségi szolgálatot tudunk biztosítani. Emiatt véljük úgy, hogy ezek a fájlok érdekünket szolgálják. Egyes sütik harmadik személy fájljai, mint például a YouTube, Google stb.

8. A sütiket bármikor törlheti vagy a gyűjtésüket beállíthatja internetes böngészője beállításaiban. Amennyiben szeretné elutasítani a sütiket, állítsa be internetes böngészőjében.

FIGYELMEZTETÉS:

9. Ha a vásárló hozzájárult a személyes adatok feldolgozásához a weboldalon reklám céljából, akkor belegyezett abba, hogy e-mailen keresztül a megadott e-mail címre üzeneteket kapjon.

10. A személyes adatok (vezetéknév, keresztnév, e-mail cím) az e-mailen keresztül történő marketingtevékenységekre öt évig kerülnek felhasználásra. Ezekhez az adatokhoz harmadik fél nem juthat hozzá.

11. A vásárló a beleegyezését bármikor visszavonhatja a Személyes adatok felhasználásának visszavonásával, melyek haladéktalanul törlésre kerülnek. A kijelentkezés továbbá lehetséges a felhasználói fiókon keresztül is (ha a vásárló igényt tartott a felhasználói fiókra). Részünkről az ön által megosztott személyes adatok a továbbiakban nem kerülnek felhasználásra az e-mailen keresztül történő marketingtevékenységek során.

12. Ha a vásárló hozzájárult a személyes adatok feldolgozásához a weboldalon reklám céljából, akkor belegyezett abba, hogy SMS-en keresztül a megadott telefonszámra üzeneteket kapjon.

13. A személyes adatok (vezetéknév, keresztnév, telefonszám) az SMS-en keresztül történő marketingtevékenységekhez öt évig kerülnek felhasználásra.

14. A vásárló a beleegyezését bármikor visszavonhatja a Személyes adatok felhasználásának visszavonásával, melyek haladéktalanul törlésre kerülnek. A kijelentkezés továbbá lehetséges a felhasználói fiókon keresztül is (ha a vásárló igényt tartott a felhasználói fiókra). Részünkről az ön által megosztott személyes adatok a továbbiakban nem kerülnek felhasználásra az e-mailen keresztül történő marketingtevékenységek során.


8. VÉGEZETÜL

A vásárló kijelenti, hogy a megrendelés kitöltése előtt elolvasta és egyetért a vásárlás ezen feltételeivel.

Amennyiben a vásárló elégedetlen a módszerrel, mellyel az eladó a reklamáció során eljárt, vagy úgy gondolja, hogy az eladó megsértette a jogait, lehetősége van az eladóhoz fordulni a hiba javításának érdekében. Ha az eladó a kérelemre elutasítólag reagál, vagy nem reagál a kérelem elküldésének napjától számított 30. napig, a fogyasztónak a Tt. 391/2015 számú törvényének 12§ szerint joga van bírósági vagy hatósági jogorvoshoz fordulni. Az e-shop üzemeltetőjével folytatott jogviták során alternatív megoldásként szolgálhat a Fogyasztóvédelmi felügyelőség (http://www.nfh.hu/) vagy a Gazdasági Versenyhivatal (https://www.gvh.hu/fogyasztoknak). A vásárlónak lehetősége van on-line jogvitát indítani mely a https://ec.europa.eu/consumers/odr/ oldalon érhető el. A költségekről a vásárló az adott szervezet weboldalán találhat információt.